lördag 28 juli 2012

Offpist utan guide

Nu är jag hemkommen igen efter 4 dagar i djupa skogen. Jag och Max har varit och passat mammas hund, katt och hus och samtidigt njutit av att bo just där. Där är helt underbart att komma dit och det är som medicin för själen. Vi gjorde en utflykt till Brunnsbadet i Ronneby. Det var härligt men det var tyvärr för mycket folk. Efter vi badat fikade vi i gröngräset och gick en runda i den fina parken.

Silver grottan

Där simmade faktiskt en sköldpadda i vattnet!






"Torpet"

Fina Smilla som vi passat
Idag har vi varit på Loppis i G.Köpinge. Jag köpte 3 dukar bara. När man inte vet vad man är ute efter är det svårt att hitta något på loppis tycker jag.

Är ju utan mobil nu ca 1 vecka. Jag har beställt en Iphone 4S och har sålt min andra Iphone. Beställde förra måndagen och väntade nu i veckan på den, så ringde jag igår till 3 så säger de att de GLÖMT av min beställning.... Min andra mobil har jag ju sålt så jag får vara utan tills jag får den andra nu i veckan som kommer. Det är lite ovant men å andra sidan kan jag ju låna familjens mobiler om det är nått. Bra nyttigt att vara utan ibland med kanske :)

//offline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar