måndag 2 juli 2012

Biobesök och lite extra jobb

Har nu krupit ner i sängen efter en händelserik dag. Har jobbat lite extra på Smultronstället idag. Roligt att träffa gamla kollegor och barnen. De kom ihåg mig och ville hålla handen och sitta nära och ropade efter mig. (barnen alltså, haha) Så det kändes att de inte hade glömt bort mig :) Sötisarna.  


Efter jobbet åkte jag och Max in till stan på bio. Vi såg Ice Age 4 i 3D. Den var riktigt bra faktiskt och rolig! Har inte riktigt vant mig vid 3D än bara....



Det ringde på min telefon innan idag och det var från en skola inne i stan. Hon såg att jag hade företrädesrätt på las-listan så jag ska på intervju imorgon. Det är ett vikariat tills i jul. Hade varit riktigt roligt att prova på någon nytt! Ser fram emot imorgon! 

//slut i rutan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar