onsdag 11 juli 2012

Så här får det inte vara tycker jag!

Vilken helt otroligt piss dag det har varit idag. Iallafall fram tills jag kom hem efter jobbet, och efter en tupplur och ipren för att få bort huvudvärken som jobbet förde med sig. Jag hoppas innerligt morgondagen blir bättre annars är ett blödande magsår inte långt borta. Det är inte meningen att man ska må illa och ha ont i magen när man är på jobbet...

När väl huvudvärken släppte så fixade vi till baksidan på vår uteplats. I morse rymde Bella och var iväg några timmar. Som tur är var det utan vår vetskap så man hann inte oroa sig. Hon kom spatserandes utanför fönstret när vi åt frukost. Trodde hon låg på baksidan... Hon hade grävt sig ut. Så nu är ett ordentligt staket uppsatt så nu får hon kämpa om hon ska ut. Hon har surat och bestämt visat att hon inte gillat vad vi har gjort! :)

Jag längtar riktigt tills vi ska åka nu!!! Jag tänker inte så mycket på flygresan som jag gjort innan. Gillar det fortfarande inte men det ska gå på något sätt.

Längtar

Stranden på Elafonissi som vi ska till


Det ska bli så härligt att få se Max njuta av sol och bad. Han har aldrig varit på en utomlands semester innan. Det blir förhoppningsvis 2 veckor nästa år. Planen är att ta bilen neråt. 

//resesugen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar