söndag 1 juli 2012

Löss!!! Gaahhh

Förrutom då att jag har bakat och lagat mat halva dagen så har jag och Max hunnit in till staden en runda. Efter vi lämnat Alexander på Laserdome så styrde vi kärran mot Elgiganten. Max ville så gärna köpa ett PS3 spel för en del av pengarna han fick på sitt kalas. Men varken de eller Media Markt hade LEGO Batman 2. Så han köpte ett annat spel så han blev ändå nöjd.

Var ju tvungen att  åka inom Växthuset när vi ändå var så nära. Max var inte lika glad... Jag skulle ha nått medel mot bladlöss för de har typ tagit över trädgården.. Nej men inte riktigt men det är nog ett löss år i år. Så nu har de fått sig en omgång av sprayen.




Min käre granne Anneli berättade att hon köpt fina nya badkläder på Ellos. De har rea på stora delar av sortimentet så jag surfade in där igår. Hittade faktiskt lite nya grejer.
Bad boxers


Tankini

Naturvit topp i singoalla modell

Knallrosa Treggings

Lila topp
Bilderna lånade från Ellos

Nu får man hoppas att kläderna passar. Alltid risken när man handlar på postorder.

Nu är det snart dax för EM-finalen. Tror och hoppas på Spanien även om världen ser likadan ut när man vaknar imorgon.

//Forza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar