tisdag 3 juli 2012

Jobb intervju

Det var ett spännande och intressant möte med rektorn idag på intervjun. Det kändes bra och jag kunde nog inte sagt eller gjort något annorlunda idag så nu är det upp till dom om de gillade vad de hörde. Så jag misstänker att jag får reda på om jag får jobbet innan veckan är slut.

Annars då... Har varit nere vid sjön i eftermiddag. Max gick runt och letade efter små djur och jag och Anneli satt på bryggan. Det är alldeles för kallt för mig att bada i sjön. Tycker det är nog med att doppa tårna! I Grekland ska jag iallafall bada då det är 27 grader i vattnet. Det tycker jag är lagom ;)

Fick trevligt sällskap till kvällsmaten när grannen Anneli kom förbi. Köpte en grillad kyckling innan idag som det blev kycklingsallad av nu ikväll. Och så blev det några glas vitt till :)

Imorgon bär de av till Liseberg. Det blev bestämt innan i eftermiddag. Peters mamma Gunilla ska också med. Jag hoppas på måttligt med folk.. Det blir ett besök över dagen. Tittade på hotellrum med allt verkligen allt är slut i hela Göteborg. Men så sparar vi dom pengarna. Är sugen på att gå till    Universeum som ligger bredvid Liseberg. Jag är inte så mycket för karuseller heller.. Max får ha ett åkband iallafall. Jag blir mer och mer höjdrädd ju äldre jag blir och saker som snurrar kräker jag av.. Kaninresan och de karusellerna är mer för mig :D Men jag kan tänka mig att gå och njuta och äta glass medans de andra åker karuseller.

//gasten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar