torsdag 19 juli 2012

Karate Kid

Nu är det bara 1 dag kvar sen har jag ledigt igen. Det har varit lite hektiskt på jobbet men det har funkat. Kommer sakna min kära kollega Caroline...sista dagen idag vi jobbade tillsammans. Men en del så funkar det bara..

När jag kom hem från jobbet idag så kände jag mig slö så jag satte igång en film på datorn. Kom ju ihåg att jag har ett Viaplay konto som jag aldrig använd. Det är ju dumt. Så jag kollade på den "nya" Karate Kid filmen med Jaden Smith och Jackie Chan. Den var faktiskt bra och lite lagom rolig också. Jaden är ju så söt så man vill adoptera honom och nypa honom i kinderna hela tiden!!


Det slutade faktiskt att regna ikväll tro det eller ej så jag och Anneli var ute och gick en PW på 4,5 km. Den rundan känns faktiskt längre för det går rätt så mycket uppför. Men får utöka rundan till helgen. Om man tar nästa väg upp istället så blir det nästan 6 km. Den tar lite bättre den. Har faktiskt gått 1,3 mil på 3 dagar. MÅSTE få bättre kondis och bli av med överflöds hullet. Finns inga ursäkter!!!

//träningsvärk

2 kommentarer:

  1. Fina, fina Anna! Jag kommer sakna dig. Massvis! Precis som du säger med en del så bara funkar det! Hoppas vi kan ses framöver ändå eftersom jag trivs med dig! Duktigt med pw och alltid skönt efteråt! Bra jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söta dej! Vi får ha en dejt någongång.

      Radera