torsdag 24 maj 2012

obeskrivligt!!!

Gårdagen var helt obeskrivlig. Jag är inte säker på om jag var avsvimmad eller sov större delar av dan. Jag har nog aldrig haft så hög feber (även om jag nu inte vet hur mycket den var) som igår. Jag frös, svettades, sov och yrade. Min vakna tid på dygnet var 4 h. Låg med handduk på huvudet som var dränkt i kall vatten. Jag kan inte fatta varför jag är så infektionskänslig?! Detta är nog 4-5 gången på  1½ år som jag har halsfluss. Det gör så sjukt ont och det känns som man knappt får luft för mandlarna är så svullna. Jag hoppas nu penicillinet verkar supersnabbt eftersom vi ska iväg i helgen. Idag känns det redan lite bättre iallafall även om halsen ser ut som en krater.

Mitt egna lilla apotek
Någongång i morse hade jag en hemsk dröm. Jag var på en bussresa i Europa helt själv och då var jag ju tvungen att sitta bredvid någon som jag inte kände. Och bredvid mig satt Big-Brother Tenny och hans händer var överallt på mig och jag sa till honom hela tiden men han brydde sig inte... (ryser)
Big-Brother Tenny
Eftersom jag änsålänge kan hålla ögonen öppna får jag kolla på Kanal5-play på Grey´s Anatomy idag.

// Apoteket, vad kan jag hjälpa till med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar