fredag 4 maj 2012

Killers

Vaknade imorse och kände mig rätt ok. Men sen på jobbet började må så sjukt illa, var helt kallsvettig och skakis. Fy fan. Höll god mig tills det inte gick längre men jag höll ut tills jag slutade kl 15. Har nog åkt på en släng av magkatarr. Det tar fan aldig slut detta.. Får chilla gorilla i helgen och hoppas på bättring.

Ikväll blev vi bjudna på grill till grannen Anneli. Mycket gott och trevligt, var dock tvungen att gå hem och lägga mig och här i sängen har jag legat sen dess. Dock med min vän datorn i knät. Kollade runt på de vanliga sidorna och BB (Big Brother) är ju helt kiss kass i år. Saknar de gamla deltagarna från förra året. Detta året är det bara..ja jag vet inte...BORING! Nu börjar Marcello om dravlet om den där genen som Rodney muttrar om, otrohetsgenen, efter gårdagens fest då han ville doppa chorizon i fel paj. Oh my säger jag bara.

Har sparat lite på en film som jag haft på datorn och ikväll såg jag den. Killers med Ashton Kutcher och Katherine Heigl. Den var mycket sevärd. Handlar om en kille som jobbar som agent och som contract killer. Han träffar en tjej, blir kära och han lägger av som agent tills någon dyker upp och vill döda honom. Lagom film som inte blir för komplicerad och jobbig för ögonen ;)

/för evigt sjuk





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar