lördag 30 juni 2012

Kvällsdopp och kalas!

Vilken dag idag! Prickade in vädret perfekt med kanonvarm dag för Max kalas. Det var hur trevligt som helst och alla verkade vara nöjda. Gjorde egen potatissallad och bjöd på rostbiff. Sallad till och så bullarna som jag bakade igår. Max var mer än nöjd med sina presenter, en super häftig radiostyrd bil och massor med pengar :) Vi var 16 st i vår lilla lägenhet med det gick ju superbra eftersom vädret visade sig från sin bästa sida så jag dukade där ute också.

Max kusin Alexander sover över ikväll. Max är överlycklig! :) De ligger fortfarande och snattrar inne på rummet :) Nu ikväll när solen var på väg ner så skulle killarna bada. Jag tycker det är lite läskigt att bada i sjön så jag håller i kameran istället.






Har inte ett endaste foto ifrån kalaset idag!! Det blir så när man är värdinna ;) Det känns alltid så när gästerna har gått hem att man har knappt hunnit prata med nån känns det som.. Men det fanns kameror här som smattrade så när jag får tag på några kort lägger jag in dom.

Nu har killarna tystnat inne på rummet och jag ska försöka få in katterna för natten, mannen bredvid mig snarkar redan :)

//imorgon är en ny dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar