tisdag 12 juni 2012

Om man kanske skulle ta och......

Det var ju tråkigt att ingen ville kännas vid nr 3000.. Men om man surfar in från mobilen visas inte antalet besökare..så ni är ursäktade ..;)

Annars då...har skit ont i huvudet ikväll. Nästan så jag mår lite illa. Får masa mig och hämta en ipren tro jag.

Har varit ute nästan hela eftermiddagen då det har varit så skönt väder ikväll. Älskar dessa ljumma sommarkvällar och hoppas att det håller i sig!

Tog lite bilder från trädgården igår kväll..

En spindel och en liten liten lus.. Ser ni den?

En liten fluga som tittade på mig

Gräslöken blommar

Ormbunke som jag och max "hittade" i skogen. Passar in fint i en kruka på vår uteplats.

Om några veckor hoppas jag rabatten står i full blom
Vi får ofta besök av gigantiska bålgetingar som tycker om de små rosa blommorna ni kan se på några av bilderna. Det låter som små flygplan när de kommer. Har inte lyckats få en på bild än men jag jobbar på det. De är inte stilla precis och vill ju ha en riktig närbild. De är lite skrämmande faktiskt även om jag vet att de inte är mer aggressiva än några andra getingar. Men eftersom jag är allergisk så blir jag lite nojjig ändå. Snart ett år sedan jag blev stungen och då blev det akuten..

Nu är det bara 3 dagar kvar av denna veckan. Imorgon ska jag till IKEA med min syster yster. Ska inte ha någonting igentligen men alltid roligt att komma dit. Ett liter mått ska det bli iallafall då jag bakar mycket är det lite lite jobbigt att mäta upp 14 dl med 1 dl mått. Antar att det blir nått paket servetter och några ljus också :)

//nån som har en miljon över till mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar