måndag 25 juni 2012

Bröd, pandor och regn

Idag är det då första dagen på semestern som jag firade med att sova till 10.30. Riktigt skönt. Vanligen sover jag inte alls så länge men vaknar jag till som imorse vid 7 tiden för att katterna vill det eller för att gå på toa så nöjer sig inte kroppen med att bara sova 1 h till utan då vaknar jag framåt middagstid. Men kan ju säga att ingenting är missat idag. Vilket uruselt väder det är. Ja för oss människor då.. Det finns säkert olika typer av kryp som tycker om detta otyg..

Annars...inte mycket.. Håller på att knepa och knåpa med denna bloggen lite. Jag har insett att jag gillar vit bakgrund bäst för det blir inte så gojjit då. Har dock slängt in lite reklam också. WWF:s banner är däremot ingen igentlig reklam utan bara en upplyssning om vad man kan tänkas lägga en hundring på när det faller en in. Då har man gjort något iallafall. Det finns många sätt att stödja. Är själv med i postkodslotteriet som stödjer många olika projekt och + då att man kanske kan kamma hem en liten vinst till på köpet.. :) Max var förut medlem i deras Panda Planet som han uppskattade mycket. Det kom en tidning och diplom och lite annat roligt. 

Nu är det ju så att vi senare ska ut och resa en sväng. Behöver nog kolla upp lite om reseförsäkringar. För det skulle ju vara fan om det skulle hända nått bara för att man rycker på axlarna och tänker att det kommer aldrig hända oss nått. För börja med att kolla upp VAR vi har vår hemförsäkring.. Är lite dålig på sånt. Man betalar bara och är glá. :)

Tog just ut det nybakade brödet ur ugnen så nu är mina åtagande slut för idag. Joinar de väderslöa katterna i sängen. Kanske för att fortsätta på min bok..

//semester jajamen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar