söndag 31 mars 2013

Tjohooo

Det är söndag och kyrkklockorna ringer på utanför. Det är sommartid och man har allt härligt framför sig. Hela våren, sommaren och sen när det börjar bli lite kyligare ute och den härliga friska höstluften sveper in. Löven blir sådär röda och man kan hoppa i lövhögarna.
 Vintern är den delen på året som jag tycker minst om. Förutom då när man är och åker skidor och kylan biter i kinderna när man åker ner för backen och man kommer in i en värmestuga och får dricka en kopp varm choklad med vispad grädde. DÅ gillar jag också vintern. :)

Idag ska vi åka till pappa och Birgitta och äta lite påsklunch och umgås lite. Det är inte så ofta man träffas fast man bor relativt nära. Oftare träffar man nu på mamma som har flyttat in till stan. 3 gånger på olika ställen blev det häromdagen! :D

Jag har nu LCHF:at i 7 dagar och resultatet gillar jag. -4 kg på vågen sen i måndags. Jag har alltid haft ångest att väga mig och jag mådde riktigt dåligt nu med men tänkte att jag måste ju kolla om det har någon effekt med att äta så här gott ;) Och det hade det ju! Så i all glädje åt jag en avokado med turkisk yoghurt till frukost. Man blir precis lagom mätt av en avokado med ca 1 dl yoghurt på. Det bästa hade varit att haft lite räkor på också. Extra gott och lite omega3.

//Max hälsar

1 kommentar:

  1. Hej hej.
    Long time no see :), Har varen kommit till Skane an? Hopppas allt ar kanon med dig!
    Michael :)

    SvaraRadera