tisdag 19 mars 2013

Tack för det finns bra personal!!

Blir så glad när jag tänker på Max skola. Ingenting är omöjligt och aldrig någonsin har jag behövt strida för att Max ska få bättre hjälp. Det liksom bara flyter på och det är så skönt att man inte behöver lägga ner både tid och energi såsom många andra föräldrar till barn med ADHD gör. Nu kom vi fram till idag att istället för att Max ska skriva, sudda, skriva, sudda...när han gör sin skrivläxa så ska han få lämna in sin läxa på ett USB minne som han får skriva på datorn. Det tycker han ju om och stava kan han. Det är bara att pränta det på ett papper som är så svårt. Så enkelt och lätt att fixa. De ska även köpa in en Ipad till klassen som ska underlätta. Vill ha honom kvar här i Österslöv för alltid!! 

Veckorna går och snart är det påsk. Minns ju att det börjar bli lite vår när det är påsk och möjligen lite ljumna vindar. Men jag MÅSTE ju haft fel för mig för så är det INTE nu! Blääää! Denna isande vind går ju liksom igenom märgen på en och inte minst genom huset. Det drar in från överallt. 

Denna bilden tog jag förra våren på Kjugekull

Jag protesterar mot detta vädret!

//mot SMHI med plakat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar