söndag 17 mars 2013

F1, gympa och kalas

Vilken trevlig helg det varit! Igår så bjöd vi hit min mamma och Bengt på lite soffhäng och fika. Jag, mamma , Max och vovven Smilla gick ut på en skön promenad. Lite kallt men solen var ändå framme och nere vid sjön blåste det inte så mycket. När det blåser uppe hos oss är det oftast lungt vid sjön och tvärt om.

Det blev en tidig kväll igår för oss alla Bara skönt att krypa ner och slappa. Ställde kl på 6.55 imorse för att se Australiens F1 Grand Prix dra igång kl 7. Det var ett spännande första lopp där Räikkönen vann. Gillar inte den snubben....

Sen iväg på Max träning där det idag gick jättebra! Det är stora framsteg och han blir bättre för varje gång. Inte nog med detta utan vi åkte direkt på kalas i Önnestad. God mat och gott att dricka! Hann börja på ett glas vin innan jag kom på att jag måste ju köra!! Jaja, ingen skada skedd. Stannade i några timmar ändå.

Nu har jag tagit på mig min one piece tagit en alvedon och krupit ner i sängen. Måste kurera min onda hals.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar