fredag 16 mars 2012

wwweeeeeiiiiiii

Yes, fredag idag! Kände mig som en walking dead idag på jobbet. Men tog mig igenom denna dagen också. En trevlig sak denna helgen är att det är F1 premiär! Australiens GP först ut. Spännande om Vettel ska visa vart skåpet ska stå denna säsongen också eller om någon annan kan visa framfötterna.

Jag och Maxi kollade på Wipeout winter nu ikväll. Fan vad de måste slå sig!! haha Skulle va döball att vara med där. Bara jag slapp bli iväg slungad av den där kanonen!! Är ju inte helt bekväm med höjder...

Hoppas nu vädret kan bli lika schyst imorgon som idag. Det var ju helt underbart och vi satt ute till kl 17 då det började bli lite småkyligt. Barfota var jag med och Max ville också.. Hoppas vi nu inte tar ut våren i förskott så vi blir förkylda... :S På tal om sjukdomar och annat meck..så tror jag att jag har fått magkatarr igen. Det ena efter det andra.. Fast käken känns lite bättre nu. Har haft käkledsinflammation i den hur länge som helst. Ringde VC men det var nått för tandläkaren sa de, och alla vet vad det kostar så det får gå över av sig själv. Har haft ont iofs i flera månader nu. Men det går väl över när man gifter sig..då typ aldrig :P

Hoppas mitt lilla hjärta är på humör imorgon så att dagen blir bra. Tycker hans medicin funkar hyffsat nu men mornarna är ingen höjdare vill jag lova. Den hjärtsvage hade fått infarkt och dött på stuts. Man får liksom ingen kontakt med honom han är helt uppe i det blå och paralyserad till att göra allt och inget på samma gång. Men oftast kommer vi iväg i tid på morgonen iallafall men stark vilja. Vi ska till BUP snart igen och får fråga då om det finns nått att göra åt morgonen eller om man får stå ut bara eftersom det funkar rätt bra under dagen. Och på torsdag ska jag till Försäkringskassan på utfrågning eftersom jag skickat in en ansökan om vårdbidrag. Det räcker ju inte att en överläkare berättar hur han är utan det ska kollas in i minsta detalj om det är så att han kräver mer än en "vanlig" 6-åring gör.

/hjärtsvag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar