söndag 18 mars 2012

Lägenhet

Har idag varit i Åhus och tittat på en lägenhet som Tornet förvaltar. Den var ingen höjdare vill jag lova. Ganska skabbig, liten och kassa vitvaror mm... Och den ligger på andra våningen med balkong vilket inte är aktuellt alls btw. Var bortom och kollade in Spetalsvägen också och de är ju bättre men lite white trash område.. Inget fel på lägenheterna men hur det såg ut i trädgårdaren!! :S Nja, lite mer ordning och reda förväntar jag mig i ett område där jag ska bo iallafall. Men som sagt, bor jättefint och bra här också så har inget bråttom alls. Kanske tillochmed bor kvar här!

Ställde klockan på 6.57 imorse för att INTE missa starten på F1. MEN.....råkade snooza och somnade om, vaknade 10 min senare och de hade kört 3 varv...men men. Men det var ett bra lopp. Gillar inte Lewis Hamilton särskilt men det gjorde inget att Jenson vann. Min personliga favorit för jag gillar hans körstil är Kobayashi. Han kom på en hedrande 6:e plats idag vilket är bättre än det brukar. Vettel körde upp sig rätt bra men kunde inte rå på Button. Bra race där mycket hände på slutet. Ser fram emot 2:a omgången redan nästa helg i Malaysia.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar