torsdag 15 mars 2012

11 h senare

Oh.. vilket pass det blev idag på jobbet. Avdelningsmöte efter jobbet så från 8-19 fick man infinna sig. Men det gick ganska bra. Har varit sjukt sliten idag dock. Vet inte riktigt vad det är med mig.. trodde man skulle bli pigg på våren när det börjar bli ljust ute och solen tittar fram mer och mer. Kanske är det omställningen eller är det bara att jag är förbannat trött.

Det har varit lite mycket den senaste tiden.. Mår inte helt hundra om jag ska vara ärlig. Hoppas på bättring och att jag slipper ändra mitt schema på jobbet så jag får längre dagar. Just nu passar det både mig och Max bra att sluta relativt tidigt hela veckorna. Ska till läkaren snart igen och får väl se vad hon säger.

För övrigt funderar jag på en flytt. Vill inte igentligen.. Vet inte vad jag vill. Bor jättebra här som det är. Fin lägenhet, bra uteplats, natur, nära till skolan för Max och nära till mitt jobb. Tyvärr är det dyrt, finns inga barn som Max kan leka med.. Fast vem vet om det blir bättre om man flyttar. Framtiden kan ingen sia om. Max är viktigast för mig no matter what! Han har ju lite kompisar i skolan och så iallafall men ingen att leka med på fritiden. Det är fan inte en endast unge som ringer hit och frågar NÅGONSIN efter Max och det gör mig så sjukt ledsen. Han förtjänar att ha kompisar för han är en underbar unge.

Imorgon är det fredag och det ser jag fram emot. Jag gillar helgen till skillnad från sambon. Denna helgen vill jag bara mysa med Max så mycket det bara går och kanske åka på en liten tripp. På söndag ska vi till Åhus iallafall och kolla på en lägenhet. Ska inte flytta till den men jag vill se hur de ser ut och få en liten känsla för områden så att man i framtiden och det kommer ett erbjudande flytta. Åhus lockar lite..älskar havet vilken tid på året som helst.

/trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar