tisdag 1 december 2009

Brrr...

Fy satans vad kallt det är! Undrar hur man ska klara vintern... Låg under 2 täcke och filt igår och huttrade. Nu är fingrarna blå med. Men det är inte så kallt inne så jag vet inte vad det är. Kanske December som berättar att den är här bara.

Funderade på vad jag mest skulle vilja ha just nu..
  • en systemkamera
  • soffa
  • soffbord
  • kläder
  • 100000:- på banken
Men i övrigt är jag ganska nöjd. Har fått för mig att jag ska lära mig spela gitarr... Har lånat hem en och nu ska jag försöka få nån att stämma den, så att det låter iallafall lite bättre när jag ska börja klinka på den. Tror det ska bli mitt nyårslöfte..att lära mig spela gitarr. Iallafall så lite enkelt sådär. Behöver ju inte bli nån ny Jimi Hendrix över natten.

Annars har jag gett upp nyårslöfte. Iallafall sådana som att jag ska sluta äta godis bla bla bla blaaa. Det kommer ändå inte att hända. Godis är får gott för att avstå helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar