tisdag 1 oktober 2013

Fot mög

Var idag hos ortopeden för att förhoppningsvis få ett slut på min onda fot. Går supermycket i jobbet och det är ju svårt att undvika att använda foten. Har varit där innan och fått kortisonspruta en det hjälpte inte. Dr klämde och kände och konstaterade att jag har en "ostabil" framfot och ett neurom. Benen hänger liksom inte i där de ska.. Knakade gjorde det. Han var rädd att göra det värre vid operation så det är väl bara att stå ut med smärtan resten av livet. Dock blir det en MR röntgen för att vara på säkra sidan. Suger verkligen för jag kan ju inte röra mig som jag vill. Gör verkligen skitont som en knivskarp smärta. Fan! 

Igår var jag i himmelriket dvs Gittes. Fick beställning på 6 st mössor så var tvungen att köpa lite tyg. Vill ha ALLT där inne. Allt i Jersey iallafall. 


Så mycket fint dom har. Dock kostar det ju en hel del.. 125:-/m. 

Imorgon ska jag börja på två elefanter som jag har fått beställning på. Kul!! 

// Halta-Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar