måndag 14 oktober 2013

Blogg statistik och inlägg 201

Missade ju helt fatalt att förra inlägget var nr 200. Men får väl fira att det nu blir 201 istället. Och snart 8000 visningar! Det är inte illa pinkat för en liten prick som mig. Snittar på ett ungefär när jag är aktivt skrivande dvs ca 400-500 visningar i månaden. Det är ändå ganska bra tycker jag. Fast det ger också en tanken om att det jag skriver det blir inte längre privat... Även alltså om en blogg nu inte är ett dugg privat.. haha. Lite snurrigt det där. Jag bjuder ju in andra till mitt liv och vad jag gör. Nu är det en hel del visningar från andra länder. Här är statistik från hela mitt bloggande.

Sverige 6498
USA 801
Ryssland 238
Tyskland 87
Thailand 80
Storbritannien 30
Indonesien 27
Japan 22
Danmark 21
Norge 14

Och det mest sökta ordet med träff i min blogg är STRUTSÄGG tätt följt av AFROPAUS =D Den mest klickade inlägget är http://anna-mittlivsomjagserdet.blogspot.se/2013/03/kyckling-till-pask.html med 119 visningar.

Så nu vet ni det! haha

// lite att göra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar