onsdag 19 september 2012

veckans påhitt

Efter denna helgen kände jag att jag behövde en helg till att vila upp mig på :) Tidigt i lördagsmorse så åkte jag och Max till Malmö för att titta på när Predators U13 spelade cup. Det är Eric och Alexander som spelar där. Min systers barn. Det var roligt att titta på dom. Har inte sett någon match innan. De kämpade hårt! :)




Efter deras matcher så åkte vi till Kristianstad där de stora grabbarna i Predators spelade kval-match. De prylade bortalaget stort så de nog inte vill komma hit igen :)



Sen körde jag till Yngsjö för att lämna Max till morfar Thomas. Han fick vara där för på söndagen så drog jag och Linda till ULLARED!! Klockan 5.30 ringde klockan och vi begav oss. Eric och Alexander ville också följa med. Hittade massor med fina kläder både till mig och Max. Det är så roligt att gå där. Det är faktiskt fortfarande billigt. Fick massor med saker för 4000:-. Köpte lite heminrednings grejer och en ny klocka med. Och vad smink är billigt där!! Köpte både ögonskugga, kajal, foundation, ögonbrynspenna, eyeliner och säkert nått mer för 180 kr! Och bra grejer dessutom. Helnöjd

Nu ska man jobba sig igenom veckan så får man se vad helgen bjuder på!

//enjoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar