onsdag 7 oktober 2015

Sy dille!

OBS! Detta inlägg är nog 1 1/2 år gammalt.. Det råkade hamna överst...

Nu är det ju så att jag har blivit lite inbiten på det här med att sy. Jag har väl sytt lite då och då innan men inte förens för ca 6 mån sen som jag började på riktigt. Har lärt mig massor under denna tiden och har MASSOR kvar att lära. Men märker en klar skillnad på det färdiga resultatet nu och när jag började! Hade tänkt att använda denna bloggen mer till sy saker då jag ändå är dålig på att skriva om annat och det ändå inte är så intressant.:D

Har tänkt att skaffa mig en overlock nu om några veckor. Tänkte beställa en från England. Då hoppas jag på än mer syglädje. Har en fantastiskt bra vanlig maskin som jag köpte i våras. Här är lite av grejorna jag sytt på det senaste.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar