onsdag 8 maj 2013

Aj Aj

Det har varit en tuff dag på jobbet. Inte för att det har varit tråkigt, det är det sällan men bara fysiskt tungt. Måste bli bättre på lyfta rätt osv för det tar på kroppen. Nu börjar man märka hur viktigt allt sånt faktiskt är. Så skärpning Anna innan knäna och ryggen tar slut innan jag hunnit bli 40!

Har varit och lämnat Max på flyget idag. Han såg så mycket fram emot att åka. Men igår kväll var han ledsen och ville inte lämna mig. Det tar så hårt när han blir så ledsen. Han har ju inte valt detta att inte jag och hans pappa bor tillsammans. Barnen kommer i kläm hur lite man än vill. Självklart gör vi ju allt för att det ska bli så bra för honom som möjligt. Han har många tankar och funderingar över hur allt blev även om det nu är 5 år sedan vi flyttade. Jag kan inte göra annat än att lyssna på honom och berätta att vi båda älskar honom otroligt mycket och jag och hans pappa är bästa vänner. 

Nu ikväll när tystheten har lagt sig i huset, (förrutom då katterna som springer rally ut och in)....så har jag krypit ner under täcket med datorn i knät. Så skönt att bara vara ibland. Utan en massa måsten, gott det!

Ha en trevlig kväll!!

//softish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar