fredag 17 juni 2011

Fredagsmys

Underbara välkomna fredag!! Aldrig har det känts så skönt med helg. Har varit svintrött hela veckan och tillochmed somnat i soffan om kvällen. För er som känner mig är det inte helt och riktigt jag. Men på jobbet är det lugnt så kan inte skylla på det heller.
;)
Eftet jobbet så hyrde jag och Max varsin film. Jag tog Little Focker och Max Madagaskar 2. Max film tänker jag inte betala för den var jättehackig. Trist. Little Focker var bra och lite små rolig men lite som de andra två såklart. Det blev en hel del godis till allt detta. 8)
Sen gick vi ner till sjön och mötte upp Fia och kidsen. Alltid trevligt att snacka med Fia. Pöss på di. :)

Halv elva kom Max isäng. Hoppas han nu sover till sju iallafall. För imorgon ska det INTE regna för det blir gårdsfest.

Hej svejs och gonatt.

1 kommentar:

  1. Och det regnade ju inte heller, vilken tur på en sådan trevlig fest.
    Kram Anneli

    SvaraRadera