söndag 13 juni 2010

Idag är dagen

Igår gick jag och la mig i Max säng för det såg så mysigt ut där han låg och nannade. Imorse vaknade jag av att jag hade sjukt ont i höften.... Och tänkte att det blir väl bättre men det har blivit värre och värre under dagen. Har tagit en stark värktablett nu så det verkar ha släppt lite. Får se om man behöver åka till farbror doktorn imorgon.

Men jag och Maxi åkte iväg till Torpet idag. Ingemar, Linda, Eric och Alexander var där och hade sovit över så det var trevligt att träffa dom. De hade tältat med sitt nya gigantiska tält. Jättefint var det! Vill också ha ett sånt.

Nu ikväll ligger jag mest här i soffan och kan inte ta mig så långt.. Finns alltid nått att titta på tv eller spela Sims kanske. Har ju fått ett nytt expantionspaket till det. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar