onsdag 26 juni 2013

MYS

Vilken skön slappedag!! Tog det lugnt hela förmiddagen och åkte sen och handlade för att åka till mamma och Bengt. Lagade lunch där och tog det lugnt. 

Jag och mamma gick upp på stan en runda medans Max stannade kvar hos Bengt. Vi gick runt i nästan varenda klädesaffär men hittade inget sådär. Jo, jag köpte en ny onepiece iofs. Tittade på sommarkläder men känslan infann sig riktigt inte när det spöregnar ute. Så en härlig varm grå onepiece är nu min som jag sitter här i soffan och myser med. 
  
                          

Raggsockorna har också åkt fram. Det är ju skitkallt! Får ha altandörren öppen för katternas skull. De vill ut och lufta pälsen oavsett väder. 

Tror jag stannar här resten av kvällen och tittar på mördar program på tv. Mitt nöje! :)

//frösen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar